Jag älskar dig för mycket för mitt egna bästa.


Kommentarer
Postat av: Johannis

Du har alltid inspirerat mig till att våga, därför är det sämst att du ska behöva känna såhär. Du ger så mycket mer än du tar. Tänk på dig själv nu, och du kan ta dig vart fasen du vill. Skit i allt ett tag, och var ego. Man får det. Han kommer inte älska dig mindre för det, när ni ser tillbaka på allt kommer han va så stolt över att du vågade. Love you

Svar: Vad skulle jag göra utan dig?
Anna Mårtensson

DATUM: 2013-11-05 TID: 06:27:27
Postat av: Elin

HEJA DIG! Varje dag är första dagen på resten av ditt liv. <3 contigo.

Svar: contigo bästa.
Anna Mårtensson

DATUM: 2013-11-06 TID: 23:44:34
URL: http://mentittahit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: